Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 24 maj 2012 10:42

God morgon!


Att resa är för mig oerhört viktigt. Jag har sedan barnsben alltid haft ett stort intresse för
att resa, inrikes och utrikes. I tidig ålder handlade det främst om att resa
med handbollslaget inom Sveriges gränsen, eller med kompisar till Göteborg,
Västervik, Sundsvall, Falun, ja vi kan babbla på en bra stund till.


Jag känner att i Stockholm ska man alltid behöva vara så tillgänglig, telefonen går på högvarv.
En ständig stress helt enkelt, vilket jag börjar bli trött på. Okej, nu
vill jag att ni ska veta, att Stockholm är mitt hem, och kommer alltid att vara
det. Här känner jag mig säker, mina vänner och familj bor här. Så det postiva
med staden väger självfallet över det negativa. Men, jag tillhör den här
gruppen människor som älskar att upptäcka nya platser och samla på sig
upplevelser och minnen. Alltid när jag kliver på ett plan, hoppar in i bilen
eller sätter mig vid fönstret på tåget på väg ifrån Stockholm, så får jag något
lugn i kroppen, som talar om för mig att nu kan du slappna av.


Nära vänner till mig förstår sig inte alltid på mig, de tycker att jag ständigt ska ha något att
göra. Men det är jag, och det kommer jag inte ändra på. Man ska lägga fokus på
det man brinner för och inte låta något stoppa en. Det är viktigt att man bestämmer sig för det.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





















 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards