Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 29 maj 2012 21:28


Den här dagen började lugnt under förmiddagen. Vid lunchtid så bestämde sig jag och mor min att ta oss en cykeltur till Ikea för att handla behövliga saker. Vi åt även lunch på just Ikea, vilket var godare än vad jag hade trott. Plus poäng för det! Väl hemma igen, så behövde jag ta mig en tupplur i en ynka timme, vilket räckte för mig. Därefter var det dags för mig att dra mig vidare till Västertorpshallen för att träna handboll. Konstigt nog är jag alltid lika taggad inför varje handbollsträning!


Nu är jag äntligen hemma igen. Morgondagen ser jag framemot väldigt mycket, vill jag säga. Då börjar jag jobba på Sveriges radio!! Helt otroligt när jag tänker efter, återkommer med mer information imorgon eftermiddag.


Förberedelserna inför Em går på högvarv för min del. Ansiktsfärgen och brillorna är köpta, landslagströjan beställs imorgon. Därefter återstår inte mycket. 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards