Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 27 maj 2012 11:22

VIlken härlig start på dagen, att vakna upp av ett sånt här strålande väder. De senaste dagarna har varit väldigt fullspäckade för min del. Jag åkte iväg i torsdags för att jobba på Rosella Viking line och kom hem igår igen. Jag har verkligen kommit in i gänget. Det är skämtsamma och glada personer jag har fått äran att jobba med så jag är mer än nöjd. Men tyvärr fick jag ändå meddela min chef om att jag hade fått ett annat jobberbjudande, Sveriges radio i fråga. Jag måste bara berätta att mitt hjärta låg på i högvarv när telefonen ringde och Clara från Sveriges Radio var på tråden. I alla fall, min Chef på Rosella hade full förståelse för mig vilket kändes väldigt skönt, äntligen kan jag andas ut. Jag är så glad för stunden, för det känns nämligen som att allt för denna sommar äntligen börja falla på sin plats. Awesome!!


Men vi alla vet att det även är mors dag idag, vilket jag ger tips om att man inte får glömma! Det kommer märkas på din mor. Mitt schema för dagen är redan sedan tidigare fullbokat. Fast jag lovade min käre mor att bjuda henne på en lunch i stan nästa vecka istället. Men nu är det fotboll som gäller. På återseende!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards