Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 30 maj 2012 20:15

Nu är det dags att gå ner till fotbollsplanen och visa vem som bestämmer!!


 

Av Grim Rosendahl Svanberg - 30 maj 2012 17:32

Molnig himmel, men vad gör det egentligen?


Nervös och spänd beskriver min morgon. Jag vaknade upp imorse med många fjärilar i magen så att säga. Varför kan man undra sig? Jag är så oerhört glad just nu, det är svårt att beskriva. Men idag var jag på Sveriges radio på genomgång och så. På måndag börjar jag jobba där för fullt. Och mina intryck av Sveriges radio blir bara bättre och bättre. Alla människor där är så trevliga och hjälpsamma. Vilket får mig på ett sådant bra humör. Jag ser framemot att få börja jobba där!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards