Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 31 maj 2012 15:01

Ena dagen fotboll andra dagen handboll.. Ja, så brukar mitt veckoschema se ut. Det är något jag trivs med. Idag är det torsdag, vilket innebär handbollsträning i vanlig ordning. Nu när säsongen är över så är det lugnare träningar. Handbollen prioriteras inte lika högt upp, har jag märkt. Likväl är vi alltid minst femton spelare, vilket är imponerande. Jag är lika taggad som vanligt!

 

Ekencup 2011

Av Grim Rosendahl Svanberg - 31 maj 2012 11:02


Sverige – Island


Sverige drog igår det längsta strået mot Island. I en match där de stundtals visade upp mycket
bra spel. Slutresultatet blev tillslut 3 – 2 till Sveriges favör. Härnäst står
Serbien för motståndet, efter den matchen avgår planet till Kiev. För att
fortsätta sina förberedelser där inför premiären. Att släppa in två mål, är för
mig lite oroväckande. I en match som igår mot Island, så fick jag känslan av att
spelarna inte gick fullt ut, vilket är förståligt. Men å andra sidan, så är det
nu de har chansen att visa varför de ska ha en plats i startelvan. Vi får
hoppas att de bygger upp en bättre mur i försvaret inför nästa match. Annars
ser det väldigt bra ut, tycker jag.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards