Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 4 juli 2012 20:55

God kväll på er!! Minglet var trevligt och därefter drog jag vidare på ett möte med alla ungdomsledare 

i Swithiod där vi diskuterade träningstider osv. Det ser ut som att vi kommer få många träningar

till kommande säsong, vilket är kanonbra! Fablan vad jag är taggad på att lira handboll, det är 

helt otroligt hur spelsugen jag är!! jag längtar grymt mycket till träningslägret i Finland med A laget i Augusti.

Men nu är det bara att träna på själv i ett högt tempo, så att man kan visa vem som bestämmer på planen

i höst sedan. ;)


 

Eken Cup 2011, Swithiod herrjuniorer = Guld, det kommer vi aldrig g!ömma!

Av Grim Rosendahl Svanberg - 4 juli 2012 14:05

Igår var jag ute på stan med några av mina kära kusiner. Jag kan inte minnas senast jag var ute 

med dem. Det var helt klart på tiden!! Idag är jag ledig och tänkte ta tillfället i akt att fixa resan

till Nyköping på Fredag. Så var tanken min att fixa Västervik resan på samma gång. Så att allt är klart!


Sedan är det lite mingel som gäller ikväll, vad det innenbär kan jag tyvärr inte svara på! Men det kommer 

säkerligen bli väldigt trevligt!! :D


Vad det blir för klädsel har jag inte klurat ut än!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards