Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 15 juli 2012 22:29

Mörkret börjar falla in över Staden. Bilvägarna blir allt mer tystlåtna var minut som går. Vinden har börjat

lugna ner sig och natten är på ingång. Molnen är tjocka och en smula mörka dessutom. Om natten kommer bli

stjärnklar eller ej är en fråga. En dag som för mig har varit förvånadsvärt lugn, behövligt skulle jag tro. Dock hann 

jag med ett gympass och några fiskekast bland annat . Någon fiskelycka blev det ej. Tanken min är att bädda ner mig framför tvn inom kort. Det är ju ändå en dag imorgon också får vi inte glömma. Vad jag gör av den är en annan femma. Fast att jag är ledig är en sanning. 


God natt på er mina vänner!:)

 

Av Grim Rosendahl Svanberg - 15 juli 2012 16:08

Juste, det var något som slog mig helt plötsligt! Jag undrar vem som kommer gå segrande ur den där tävlingen som jag pratade om förut? Nyfiken är ju bara förnamnet av vad jag är:D Vi får helt enkelt avvakta och se!

  

Här var jag taggad inför en go kväll med grabbarna och CO.


Av Grim Rosendahl Svanberg - 15 juli 2012 13:45

Halluuu!!

Hela gårdagen blev bara bätttre och bättre för varje minut som gick. Efter arbetet så åkte jag hem

för att knyta mig till sängs i någon timme, mer än så blev det icke. Därefter rullade några vänner till mig

förbi. Vi lyssnade på musik och lite så, för att sedan rikta siktet vidare in mot stan. Det var en riktigt rolig

kväll!! Idag är jag dessutom ledig, awesome! Alltså känslan när jag vaknade i morse och inte behövde tänka

på klockan överhuvudtaget var riktigt go. Idag kommer det bli lugnt för min del, kan jag lova. Möjligtvis

en joggingtur men annars ska jag bara vara hemma efter en lång vecka med många aktiviteter!


Hoppas ni än så länge har haft en toppen helg!:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards