Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 13 juli 2012 18:59

Kvällen börjar sakta glida in över Stockholm och fredag är det, vilket innebär mycket liv i stan! Ikväll ska jag på en villafest, det ska bli väldigt roligt tycker jag. Föredrar mycket mer hemmafester/grillningar och parker än klubbar nu när det är sommar! Fast på samma gång jobbar jag mycket just nu, och även imorgon. Så det får bli en hyfsat lugn kväll känner jag. Hoppas ni alla får er en härlig fredagskväll i tv soffan, ute på stadens alla gator eller vart ni nu befinner er!:)

Av Grim Rosendahl Svanberg - 13 juli 2012 14:02

Goa Fredag!


Vid detta nu så befinner jag mig på arbetet. Det är väldigt skönt och behövligt med varierande arbettider. Istället för att behöva börja samma tid varje dag, så känner jag att växlande arbetstider är mycket goare! Vilket åskväder vi får ta del av med blixtrar och hejdunder förresten, det bara öser ner regn utanför mitt fönster. Det är verkligen härligt ibland, speciellt åskan och blixtarna!:)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards