Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 18 juli 2012 18:02

Dagen har än så länge varit rolig med många härliga personer i korridorerna runt om kring i huset. Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp småtimmarna efter jobbet. Det är ju fortfarande några arbetstimmar kvar. Jag tror faktiskt att jag ska ta mig ett till gympass ikväll, nu har jag fått tillbaka motivationen och det vill jag givetvis inte kasta bort då.


Juste, nu är det knappt tio dagar kvar innan jag ska åka ner till Västervik, längtan är stor vill jag säga! Det ska hinnas med att göra mycket innan och väl där!:)

Av Grim Rosendahl Svanberg - 18 juli 2012 13:29

Hallå på er! Vilket hagel som störtade ner över Stockholm under förmiddagen, det var länge sedan jag stötte på ett sådant envist oväder. Men det är bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Jag har precis anlänt till jobbet, men tycker mig ha hunnit med skapligt mycket under förmiddagen ändå. Först steg jag upp och tog mig an en goo frukost och därefter joggade jag till gymmet för att svettas hejvilt. Efter det blev det att sola lite snabbt på vår tyrassen, vi pratar om någon minut eller två, HÖGST. Kastar givetvis upp en bild på det senare under dagen. Nu tänkte jag ta och äta lunch, på återseende!:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards