Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 10 juli 2012 16:53

Sådär ja, snart ska jag dra iväg till en vän, för att äta middag och lira lite fifa och vise verse 

till en början, alltid lika göttgött!! Sedan under kvällens gång kommer det rulla in lite folk,

så får vi se vart vindarna leder oss, om vi stannar kvar där, eller fortsätter in mot stan till

någon uteservering eller park, det har vi inte bestämt oss för! Fast det kommer bli en 

väldigt tidig kväll för min del ändå, har morgonpasset imorgon bitti, vilket innebär 

tidigt tidigt tidigt Zzzz, då ska man dessutom vara pigg och glad!! Hej så länge:)

Av Grim Rosendahl Svanberg - 10 juli 2012 07:24

Oj, idag känner jag av en rejäl trötthet i kroppen. När jag jobbar morgon så går jag upp vid 04:15 där omkring och då blir det inte allt för mycket sömn. Men ändå föredrar jag mornar framför dagar och kvällar! Så jag ska inte klaga;)

Det blir förmodligen en siesta likt vanlig ordning på en timme eller två efter jobbet! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards