Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 7 juli 2012 21:59

Medan många vänner är ute i stan och latjsar eller grillar på någon trevlig hemmafest,

så befinner jag mig på en bondgård ute på landet. Min lilla stuga ligger lite utanför.. men,

jag klagar inte! Någon älg såg jag inte idag, var kanske inte så otippat för övrigt! fast,

vilket träningspass jag har fått mig, vi har cyklat oerhört mycket idag, grymt njutbart

vill jag påpeka. Imorgon innebär hemgång igen för min del till Stockholm, -.-......

Jobbet är det jag ser framemot, annars hurrar jag inte så mycket!


Juste, jag var på jakt efter gammelgäddan idag igen en stund, någon fångst blev det ej, men

vilket napp jag fick! Attans att den släppte, men det är bara att ta nya tag, ha en fortsatt awesome

lördag!!

Av Grim Rosendahl Svanberg - 7 juli 2012 13:07

Direktrapport från Landsbygden


Hej å hå på er! En skönhetssömn är vad jag har fått mig i natt. Jag vaknade vid 11:30 i förmiddags, med bara en tanke i huvudet: - Oj vad tyst det är, inte ett ljud. Ingen E4 runt hörnet, eller någon byggplats. Det var länge sedan jag sov så djupt som i natt, I like!! Snart ska vi ut på en härlig cykeltur på landsvägarna, mitt mål är att få se en älg, eller två! Jag brukar inte ha turen på min sida, när vi pratar om just att få se älgar, men idag har jag en stark känsla.

Här har vi några bilder från gårdagen!

 

Sommarkänslan är ett faktum 

 

Här är vår båt, mysigare plats blir svår att hitta 

 

Tycker att detta var värt att fotografera 

 

Koncentrationen låg endast i mina tankar för stunden

 

Den här badplatsen är jag uppvuxen med, kombinationen med vattnets lugn och den klara utsikten ger en minnen 

 

Meningen var att fotografera åkermarken, men jag tror mig ha fått med något annat på köpet, vad är det för något egentligen?


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards