Tillsammans kan vi göra skillnad!!

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Grim Rosendahl Svanberg - 8 juli 2012 21:48

Höörnii jag har kanske inte varit den aktivaste bloggaren under helgen,

men jag har försökt så gott jag kan! Nu är jag hemma i el capital igen..

Imorgon väntar jobb i vanlig ordning med start 05:30, yeehoo!! 

Vilket säger att jag måste ta på mig nattmössan och säga godnatt!

Så, gooonaatt på er! :D

Av Grim Rosendahl Svanberg - 8 juli 2012 10:45

Gooomooorgoon! Av någon anledning så smakar frukosten alltid mycket godare ute på landet. Ännu en

härlig natt, utan någon biltrafik på milsavstånd. Fast hur som helst så är det hemgång senare ikväll, vill icke!!!

Jag hade utan tvekan kunnat stanna kvar här i ett par nätter till, men men.. Snart ska jag ut på en joggingtur!

Här är några bilder från gårdagens kväll med min lillebror:D

 

Solnegången, vattnet och lugnet.. Magiskt!

 

Min lillalilla bror gungar på för fulla muggar, högt kommer han dessutom!

 

1...2...åh...3!! och där hoppar lillebrorsan i världens fart från gungan, långt kommer han!:)

 

Woaw woaw waow..

 

"En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg." Lao-Tse

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards